המטרה היתה לגייס עד לסוף 2015 מיליון דולר לרכישת מכשירי החייאה המחזירים קצב לב באמצעות מתן שוק חשמלי. הקמפיין הושק באתר קוז מאצ' (cause match) שמאפשר יצירת קמפיינים המבוססים על אתגר המכפילים (מאצ'ינג). כל דולר שנתרם על ידי הגולשים בקמפיין הוכפל פי 4 על ידי תומכי 'איחוד הצלה' בארה"ב.

ב'איחוד הצלה' החליטו לצאת בקמפיין מכיוון שעד כה רק 30% ממתנדבי הארגון – רופאים, פרמדיקים וחובשים – היו מצוידים במכשיר דפיברילטור. הכסף שגוייס בקמפיין יאפשר לצייד 50% מהמתנדבים במכשיר ההחייאה החשמלי. הדפיברילטור הוא מכשיר המחזיר את קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי. במכשיר שתי אלקטרודות אותן מצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק לרגע את פעולת הלב וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה.

נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר הסביר כי "בכל שנה, יותר מ-25,000 איש לוקים בישראל באירוע לבבי. כ-3,000 מתנדבים של 'איחוד הצלה' פזורים ברחבי הארץ והם בדרך כלל הראשונים להגיב ולהגיע לאירוע בתוך פחות מ-3 דקות. עד כה רק כ-30% מהמתנדבים היו מצוידים במכשירי דפיברילטור. 

טיפול בדום לב ללא מכשיר דפיברילטור מעמיד את סיכוי ההישרדות רק על 5%. שימוש במכשיר דפיברילטור מעלה את סיכויי ההישרדות ל-75%. בזכות התרומה אנחנו נצייד אחד מכל שני מתנדבים שלנו במכשיר החייאה מציל חיים. אנו מודים לכל מי שתרם לנו ביד רחבה. אתם כעת שותפים ישירים בהצלת חיים".