תשעה ימים לפני הקרב האחרון על השלטון המקומי בעיר. אנשי המועמדים מעבירים הילוך נוסף ומנסים גם דרך רעיונות יצירתיים לייחצן היטב את האיש בו הם בוחרים.

יש דרכים רבות לתמוך במועמד כזה או אחר- דרך הפייסבוק כפי שכבר ציינו בכתבה מורחבת יותר, דרך כלי התקשורת המקומיים, שכנועים בעל פה, הפצת שלטים, חברת דוברות ויחסי ציבור, כרזות וכד'.

שחקן חיזוק נוסף שאולי גם מעורר הכי הרבה פרובוקציות הוא ה"סטיקר". בגוף הסטיקר בדרך כלל נכתבים סלוגנים שונים או יותר נכון סיסמת פרסום שהיא משפט קצר וקליט שבא להעביר מוטו או מסר שיווקי בצורה שתיזכר היטב אצל הצרכנים. סיסמת הפרסום בדומה ללוגו, היא מרכיב חשוב במיתוגו של שירות, מוצר או ארגון. 

לקראת הבחירות אצלנו החליטו כמה מפעילי ותומכי המועמדים להפיץ סיסמאות שמציירות את המועמד הנגדי בעין לא ראויה, חלקם גם מוסיפים תמונה או איור להמחשה ברורה יותר.

במהלך השבוע הקודם פורסם במקומות שונים תמרור אזהרה בו יש איור של בלעיש ואבוטבול עם המשפט "אזהרה חמורה! הצבעת אבוטבול תקבל בלעיש! תושבי בית שמש רוצים שינוי מצביעים רק לאלי כהן", סיסמא זו גרפה מס' לא קטן של תגובות ועוררה סערה לא קטנה מצדם של בלעיש-אבוטבול.

אבוטבול עצמו החליט להגיב בצורה יותר סימפטית ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו את הסיסמא הבאה "חילונים דתיים וחרדים מסרבים להיות אוייבים", סיסמא זו נכתבה על מדבקה אותה מדביקים תומכיו על רכביהם ובתיהם.

אנחנו בטוחים שחלקכם הגדול נתקל כל יום בדבר שיווקי חדש, לפעמים עוקצני, לפעמים חיובי או לפעמים שנון. מה שבטוח הוא שהמכנה המשותף של כולם הוא כמובן לסייע לאותו המועמד בו הם בוחרים.

אפשר כבר לומר בקול רם שהמלחמה על כסא ראש העיר נמצאת בכל מקום ובכל פינה, אפילו בדברים הכי קטנים. מי ינצח?! נמתין בסבלנות ל-11.03.14