"משנכנס אדר מרבין בשמחה"
הפנינג של מבצעים בקניון ביג בית שמש
פורסם בתאריך: 27/02/2014 16:28
בין התאריכים ה- 2-3.3.14 ראש חודש אדר ב' יתקיים הפנינג לכבוד חודש אדר וחג פורים שבפתח. ההפנינג ייערך בחנות אותנטי, בקניון ביג בית שמש.
בתוכנית:
מבצעים מיוחדים
מגוון פריטים 3 ב-100 ש"ח
מגוון פריטים 4 ב100 ש"ח
4 פשמינות ב-50 ש"ח מעל קנייה ב-200 ש"ח