היוש...

הרשתות החברתיות והמידע הרב שזורם אלינו בכל מה שנוגע באופנה מאפשר לנו גישה ישרה כמעט לעולם האופנה הגדול שם קורה ובענק! אז נכון שהסיכוי שליאת מתל אביב תקנה מעיל של גוצי בסייל בקניון הוא אפסי.. אבל הרבה מהרשתות העדכניות החליטו להוריד את האופנה לעם ולהציע הוט קוטור להמונים. ריכזתי  עבורכן את הקולקציות הכי שוות של המותגים הכי נגישים. התחלנו.

 

בלמיין ל  -H&M  - צבעי חורף עזים , גזרות חובקות גוף שייק סופר אלגנטי וחגרות עבות מדגישות מותן שמזהות עם המותג הצרפתי . סניף עזריאלי ת"א נבחר להיות אחד מתוך 250 סניפים בעולם שיכלו להנות מקולקציית הקפסולה . ג'רלדינה התלהבה ורכשה מספר פריטים .


הקולקציה המשותפת בים איצ אנד אם לבלמיין (צילום: הנס מוריץ)

טופ שופ – ענקית האופנה הבריטית בחרה בלא אחרת מאשר ג'יג'י חדיד להיות הפנים של החברה . החברה הוציאה קולקציית ג'ינסים מיוחדים, (ביניהם ג'ינסים מקטיפה שחורה !!!) ג'רלדינה חייבת לפחות אחד .


טופ שופ (צילום: יח"צ)

אסוס- המותג הלונדוני שהפך מזמן למעצמה של סטייל , השיק קולקציית חורף מגניבה במחווה לאופנת שנות ה 70 והחניות יד 2 באירופה . המחירים סבירים והפריטים ייחודיים ואיכותיים .


אסוס (צילום: יח"צ)

גולף – תנו כבוד למותג גולף הישראלי שיצר קולקציה בהשראת מסעותיו של מרקו פולו. אלמנטים אתניים, שילובי תרבויות, בגדים מסורתיים ובוהמיים ומראה הצועני יצרו קולקציה מעניינית ויפיפייה . ג'רלדינה רוצה להיות צועניה!


גולף (צילום: אבי ולדמן)