6 צוותים ממרחב בית שמש וירושלים והיחידה המחוזית לטיפול בחומרים מסוכנים (חומ"ס) הוזנקו לאירוע.
בהגעה למקום חברו הכוחות למנהלי הקאנטרי ולאחר תשאול הבינו שמדובר בריאקציה שנוצרה כתוצאה מערבוב של כלור וחומצה.
לוחמי האש של תחנת בית שמש ותחנת בירה פעלו בשיתוף פעולה, בהנחיית קצין הערכת סיכונים, ביצעו פעולות דילול במקום ובכך מנעו את התפשטת האידוי (שנוצר כתוצאה מריאקציה) אל אורחי הקאנטרי.
בפעולות משלימות הצוותים ביצעו ניטור לסביבת הבריכה כדי לאפשר לציבור לחזור לשגרה.
האירוע הסתיים ללא נפגעים.
בכל מקרה חירום, יש לחייג 102
צילום: כבאות והצלה לישראל





