כזכור, בעקבות נפילת טיל בשכונת מגוריה, המשפחה נאלצה להתפנות מביתה למלון מפונים. בתאריך המקורי של בת המצווה, בעודם רחוקים מהבית, הפתיעו את לירז חברי תנועת "בני עקיבא" ויחד עם שאר המפונים במלון הרימו לה חגיגה משמחת ומלאת רגש וחום.
אמש המשפחה חגגה את האירוע המשמח במתחם 'קמילה אירועים'. המקום התמלא בבני משפחה ובחברים רבים שהגיעו לרקוד, לשמוח ולהרעיף על לירז אהבה גדולה, באווירה חגיגית ומיוחדת.
המון מזל טוב ללירז היקרה ולכל המשפחה, ורק בשמחות!
בתמונות: היפות והאמיצות- לירז ואמה רויטל שמואלי







