התלמידים חולקו לקבוצות של שני בתים. המשחקים התקיימו במגרש הסינטטי 'שייבר' בחסות מח' הספורט של העירייה.
המארגנים: "אנו מודים לספונסר יובל יפרח, שתרם כמו בכל שנה, את החולצות שחולקו לילדים. להורים- גאולה וסמי שמכבדים אותנו בנוכחותם בטורניר בכל שנה. השחקנים מהווים דור של ילדים מוכשרים, בעלי יכולת משחק גבוהה".
אביב ז"ל נפטר למרבה הצער בהיותו בן 11 בלבד, בעקבות מום בלבו. הוא אהב מאוד כדורגל, היה ילד שמח ופעיל בקהילה. הוריו- סמי וגאולה, בחרו להנציח את זכרו ואת אהבתו הגדולה למשחק באמצעות טורניר הקט-רגל השנתי, שהפך למסורת ארוכת שנים בבית שמש.
הטורניר יתקיים בשבועיים הקרובים, נמשיך לעדכן.
יישר כוח לשחקנים, התורמים והמארגנים.
תמונות מהטורניר לזכרו של אביב ז"ל







