בחלק מבתי הספר החליטו להחזיר לילדים היום, יום שישי, את מסיבת החג האהוב "שנגזל" מהם בעקבות המלחמה וחגגו אותו היום בשמחה וצהלה .

יום מקסים לכולם ושבת מבורכת