בפאנל הוצגה תפיסת הוראה הרואה בתלמיד לומד עצמאי, הלוקח אחריות על תהליך הלמידה, בעוד המורה מלווה, מכוון ונותן משוב מיידי ומבוסס נתונים. הכלים הדיגיטליים מאפשרים התאמה לכיתה הטרוגנית, התקדמות בקצב אישי ולמידה בכל זמן ומקום, תוך צמצום פערים והגברת מוטיבציה.
את קולן של התלמידות הביאה לפאנל ג'וי ברקוביץ׳, תלמידת אולפנת אמית נגה, שסיפרה על תרומת השילוב בין קורסים דיגיטליים ללמידה בכיתה: “זה נותן מענה מיידי, מאפשר הסברים ברורים ומסייע במיוחד לתלמידים שמתקשים במסגרת כיתתית רגילה”.
לאחריה הוסיפו מרים קורן ואריאלה אלקיים, מנהלות האולפנה: “אנו שמחות על שילוב הלמידה ההיברידית בבית הספר, המאפשרת מענה מותאם אישית וגיוון בדרכי ההוראה, במיוחד לאור תגובות התלמידות וההשפעה החיובית הניכרת על תהליכי הלמידה והמוטיבציה שלהן, כהכנה ללמידה עצמאית ולעולם המשתנה”.
תמונה באדיבות רשת אמית






