התוכנית נועדה לחזק את המרקם המשותף בחברה הישראלית, לבנות גשרים בין קבוצות שונות ולקדם מיזמים חינוכיים מבוססי דיאלוג ושיח.
גאדה סיפרה כי זו עבורה חוויה מרגשת ומשמעותית, והזדמנות להוביל שינוי חינוכי וקהילתי מתוך הקשבה ושותפות.
דוברות מטה יהודה: "זאת גאווה גדולה לבית הספר, ליישוב ולמועצה כולה"
צילום תמונות: מטה יהודה







