והמעבר מול בית הספר עוזיאל עודנו סגור!
בינואר השנה פרסמנו כי המעבר מול בית הספר עוזיאל נחסם משני הכיוונים בגדר גבוהה, ציינו ופירטנו את הסיבות לעוגמת הנפש הנגרמת להורים ולילדים שעד היום השתמשו במעבר המרכזי המוביל גם לבגין, לארבעה גנים , הקאנטרי ולאזור בכללו. הדגשנו שהמעבר משמש לרכבי חירום במצב חירום בייחוד כעת בימי מלחמה!
פורסם בתאריך: 01/09/2025 11:56
פנינו לעירייה מספר פעמים ופירטנו על הסכנות בסגירת המעבר וביניהם העובדה שהורים חונים על המדרכות ומסכנים את הילדים הולכי הרגל .
קיווינו שלפחות בימי החופש הגדול, העירייה תואיל בטובה לפחות להתחיל בטיפול בסגירת המעבר שלטענתם נבע מסכנה שהקיר מאחור עומד להתמוטט, לצערינו הורי התלמידים ואנו שפנינו בשם ההורים- התבדינו . 1.9 והמעבר עודנו סגור!
צילום תמונות שמשנט