פנינו לעירייה מספר פעמים ופירטנו על הסכנות בסגירת המעבר וביניהם העובדה שהורים חונים על המדרכות ומסכנים את הילדים הולכי הרגל . 

קיווינו שלפחות בימי החופש הגדול, העירייה תואיל בטובה לפחות להתחיל בטיפול בסגירת המעבר שלטענתם נבע מסכנה שהקיר מאחור עומד להתמוטט, לצערינו הורי התלמידים ואנו שפנינו בשם ההורים-  התבדינו . 1.9 והמעבר עודנו סגור!

צילום תמונות שמשנט