קבוצת האנרגיה סונול, המונה כ-245 מתחמי תדלוק ברחבי הארץ, חתמה על הסכם מסחרי עם מותג הקפה האיטלקי "סגפרדו". במסגרת זו, יוגש קפה סגפרדו האיכותי ברשת חנויות הנוחות Sogood וכך יוכלו נהגי ישראל ליהנות מחוויה של קפה איטלקי אותנטי ומשובח בכל עצירה בדרך.
מהלך זה מגיע כמענה לביקוש הגובר לקפה איכותי בקרב הצרכן הישראלי, ומהווה שדרוג משמעותי בחוויית ההתרעננות בתחנות הדלק. סונול השקיעה בהדרכות קפה ייעודיות לעובדיה, בפיקוח של המותג הבינלאומי, על מנת להבטיח את חוויית הקפה הטובה ביותר ללקוחותיה. החברה תציע תערובת קפה משובחת של ערביקה ורובוסטה.
על פי נתוני סונול, בחודש ממוצע נמכרות בחנויות הנוחות של הרשת כ300 - אלף כוסות קפה, כ-10,000 כוסות ביום, עם גידול עקבי מדי שנה. קפה ומאפה הם המוצרים הנמכרים ביותר בחנויות הנוחות, אחריהם משקאות אנרגיה, ולאחר מכן חטיפים מלוחים ומתוקים. הקפה הנמכר ביותר הוא קפוצ'ינו רגיל, ומהווה 65% מסך מכירות הקפה של סונול בחנויות הנוחות, אחריו אספרסו קצר ובמקום השלישי אספרסו כפול.
אבי מגידו, מנכ"ל סונול: "אנו מבינים את החשיבות הגדולה של קפה איכותי בבחירת הנהג הישראלי היכן לעצור בדרך, ואנו מחויבים לספק לו את המוצרים הטובים ביותר. זו הסיבה שבחרנו בשותף אסטרטגי כמו סגפרדו, שנהנה ממוניטין איכותי שאין שני לו, מוביל את המגמות הבולטות בתעשיית הקפה ומבין את טעמי הצרכן בכל העולם.
עוד הוסיף מגידו: "אנו מאמינים כי בעידן שבו זמן הוא מצרך יקר, כל רגע של עצירה צריך להיות מנוצל בצורה הטובה ביותר. ולכן, אנו משקיעים משאבים רבים בשדרוג חוויית הלקוח, ובהתאמתה לצרכים המשתנים של הנהגים."
מותג הקפה סגפרדו, השייך לקבוצת MZB האיטלקית, הוא שם דבר בעולם הקפה. עם פעילות ב-110 מדינות, 21 מפעלי קלייה ב-4 יבשות וייצור של 130,000 טון קפה בשנה, סגפרדו מוכרת בממוצע 60 מיליון כוסות קפה ביום. סגפרדו, שהתחיל את דרכו כרשת בתי קפה מצליחה, הפך לאחד ממותגי הקפה הקמעונאיים המובילים בעולם. כעת, גם לקוחות סונול יוכלו ליהנות מהטעמים המשובחים שלו בכל עצירה בדרך.
לרגל ההשקה, מציעה סונול הטבה ייחודית של קפה סגפרדו ב-5 ₪ בלבד למשלמים באפליקציית סונול, ובנוסף מארזי קפסולות של קפה סגפרדו (10 קפסולות) לבחירה מארבעה סוגים, במחירי השקה בין התאריכים 23.3-30.4: יחידה ב- 19 ₪ / 2 יחידות ב- 35 ₪ / 3 יחידות ב- 48 ₪.