מאת: מיטל בן לולו
דני ברודר מנהל ומייסד בית המרקחת פותח את הלב.
דני:" זה בית מרקחת שכונתי שקיים כבר 18 שנים הלקוחות שלי אני מכיר אותם כמו משפחה, הילדים כבר לא ילדים המבוגרים יותר מבוגרים וכמה נפטרו..."
דני ברודר נולד באנגליה למד שם רוקחות במשך 4 שנים,וסיים תואר שני במנהל עסקים MBA
דני:"אבא שלי למד רוקחות באנגליה וזה עובר מאב לבן, זאת אהבה שלי,לעבוד עם קהל ,גדלתי לתוך זה"
בגיל 24 עלה לארץ והתחיל לרכוש ניסיון בחברת דקסון שיווק בן לאומי של תרופות, אחרי שנתיים רציתי לפתוח
בית מרקחת פרטי,אבל הבנתי שאני צריך לרכוש ניסיון לכן עבדתי בנתניה שנה, בת"א חצי שנה בירושלים שנתיים.
בשנת 98 פתחתי בית מרקחת בבית שמש, היו כאן ארבעה בתי מרקחת פרטיים ואחד נסגר,נשארנו שלוש בתי מרקחת על כל אזור אחד בקריה
אחד בגבעה ואחד במגדל המים. ב98 לא היה כאן כלום הלקוחות שלי היו תינוקות ועכשיו הם בצבא.
מה המטרה שלך כשפתחת את העסק?
המטרה שלי היא לא למכור לאנשים, המטרה שלי לתת ייעוץ נכון ואמיתי. אין בי רצון לדחוף תרופות אלא כל דבר לגופו של עיניין, לפעמים אני ממליץ לא לרכוש תרופות אלא ממליץ לעשות אנילציה או תה עם דבש. בשנת 2008 דני ברודר סיים דיפלומה באומופטיה לימודים של 5 שנים באנגליה דרך האינטרנט
דני:" אני היום מוסמך לתת ייעוץ לתרופות אומופטיות.
מתי היית ממליץ להשתמש באומופטיה?
שיעול ,הצטננות ,חיזוק מערכת החיסון, יש תערובת שאני מכין שעובד מאד טוב מתינוקות מעל גיל שנה ועד מבוגרים.
מה מיוחד בבית מרקחת שלך שאין במקום אחר?
היחודיות של העסק שלי שיש יחס אישי ומיקצועיות, שירות מהיר ואדיב לא עומדים הרבה זמן ,ותמיד מנסים לעזור לחולה.
איך?
במקרים מיוחדים כשחולה מגיע אלי ועדין לא הגיעה התרופה ,אני יזמין את התרופה ויבוא אליו לבית. זקן בן 80 אני לא אטריח אותו להגיע שוב לבית מרקחת אני אשתדל לעזור כמה שאפשר.
איך המחירים?
מחירים סבירים מאד תרופות אותו דבר בכל מקום, תמיד יש מבצעים זמניים, מוצרי טבע מחירים סבירים לר הכי זול אבל לא הכי יקר. משרתים את קופות החולים: מכבי ומאוחדת.
בית המרקחת
מה משמח אותך?
השמש משמחת אותי המשפחה ילדים שלי האישה, לעבוד בגינה. לקוחות שיוצאים מרוצים זה משמח אותי שיכולתי לעזור.
מה מעציב אותך?
שלקוחות שלי נפטרו , שאני מגלה שללקוחות שלי יש את המחלה , זה מעציב אותי, וגם הגשם.
איפה תיהיה בעוד 5 שנים?
אני מקווה שבעוד 5 שנים אני אהיה איפה שהייתי לפני שנתיים. אני אוהב יציבות . "איזהו העשיר השמח בחלקו" אני מאושר ממה שיש לי עכשיו.
למה שיבואו לקוחות אליך ולא לבית מרקחת אחרת?
השרות שהם יקבלו אצלי לא יקבלו בשום מקום אחר, השירות האישי האדיב והמהיר. כשיש בעיה הבית מרקחת מפעיל קשרים עם הרופאים של הקופות שהוא עובד איתם, תמיד אפשר להתקשר לרופא לברר לבדוק בשביל הלקוח, במקום שהלקוח יתרוצץ מרופא לרופא. למשל: לקוח מגיע אלי עם טעות במרשם, אחרי בירור עם הרופא אני לוקח על עצמי לקחת את המרשם המתוקן ולשלוח ללקוח את התרופה הנכונה. במקום שהלקוח יצטרך לחזור לרופא לתקן את המרשם ולחזור אלי. זאת פריבילגיה שיש בבית מרקחת פרטי.
אני מאד מקווה שאנשים יחזרו לבית מרקחת פרטי, לא רק לבית מרקחת שלי , אני מדבר שעם הזמן והקדמה הכל הפך להיות לספק סחורה וללכת. אני חושב, שכדאי שלא נאבד את האנושיות, הקשר הייעוץ. רוקח לומד 4 שנים לא סתם על מנת שיתן את הידע שלו וישתמש בו לטובת הלקוח. אני נותן להם את האינפורמציה הנכונה מכוון אותם, איזה תרופה שותים לפני האוכל, מה לא לשתות עם התרופה. אם בא אלי לקוח ואומר לי שכואב לו הראש אני כבר יודע ממה זה ומכוון אותו מה לעשות.