הישראלים לקחו את הקפה האיטלקי, המאפה הצרפתי ,הלחם הגרמני והניהול האמריקאי ... ערבבו את כל זה עם פלפליות ואהבה ישראלית מקומית לבילוי בחברה , אפשר להבין איך בקלות אפשר להתמכר למקומות שמגישים לנו את הקפה החם והטוב . במציאות שלנו החברה נעשתה תחרותית יותר ושעות העבודה מתארכות בעיקר של בעלי הקריירות , החיים הפכו להרבה יותר מלחיצים  ואנשים מעדיפים להיות רבי פעלים ולנהל בצורה יעילה את הזמן שלהם, כמובן שלקפאין יש השפעה חיובית וחשובה מאחר והקפאין מאפשר לנו להאריך את שעות העבודה .. בתי קפה הם סביבה מעוצבת מאוד ועונים לנו על הצורך הגובר לשבת ולשוחח במקום יפה , אחר, לרוב באויר הפתוח , לנשום אויר מחוץ למסגרת השגרתית. לאורך שנים רבות לא ידעה בית שמש כל כך הרבה בתי קפה כשם שקיימים בה כיום. גם כאן אצלנו בבית שמש בשנים האחרונות יותר מתמיד הלכה וגברה תרבות בתי הקפה. יש לציין כי מבחר בתי הקפה המציעים לנו את האירוח אצלם הינו מבחר גדול ואיכותי. בתי הקפה פזורים במספר מקומות בילוי עיקריים ברחבת העיר. בתי הקפה של בית שמש משקפים היום את התהפוכה התדמיתית שהעיר עברה במרוצת השנים האחרונות . ולכם התושבים הברוכים אנו מציעים - צאו תהנו תבלו בקולטי בתי הקפה ותספגו אוירה אחרת , כי היום אנחנו כבר נמצאת בתרבות אחרת.