לפני כשני עשורים, החל העולם בתהליך שטלטל  את עולם הפרסום ושינה אותו ללא הכר. עד לאותה העת, האמצעים העיקריים לפרסום היו אמצעי התקשורת שאז שלטו בכיפה – העיתונות הכתובה, הרדיו וכמובן – הטלוויזיה. דקה אחת של צילום פרסומת עלתה  עשרות אלפי שקלים. המחיר של הפרסום עצמו משתנה, אבל גם הוא יקר מאד. עליית האינטרנט ומתן האפשרות לפרסם את העסק ביעילות ובמחיר שכל עסק יכול לעמוד בו, שינתה את עולם הפרסום ללא הכר. עם זאת, יש משמעות רבה לאופן הפעולה של חברות שיווק ופרסום באינטרנט ולהיכרות שיש למקצועני הפרסום שלה, על התוצאה הסופית ועל מידת ההצלחה של הקמפיין הפרסומי והשיווקי. מהן בעצם חברות שיווק באינטרנט? מה מבדיל את הפרסום ברשת האינטרנט מפרסום בשיטות הקונבנציונליות? כיצד לבחור חברת שיווק באינטרנט שתעלה את העסק על דרך המלך?

חברות שיווק באינטרנט – מה זה בעצם

חברת שיווק באינטרנט היא חברה המתמחה בשיווק המוצרים או השירותים שאתר האינטרנט של העסק מציע. חברות מהסוג הזה מעסיקות אנשי מקצוע, המכירים את תחום השיווק ברשת וקידום האתרים במנועי החיפוש על בוריו. ההיכרות הזאת היא תוצאה של הרבה שעות גלישה מצד אחד, והיכרות מעמיקה עם הטרנדים המשתנים מעת לעת בעולם הווירטואלי. אבל הדבר החשוב ביותר אשר מבדיל את חברות השיווק באינטרנט או משווקים מומחים העובדים כפרילנסרים מחברות השיווק הישנות, הוא הקשר המתמשך שלהם עם כל המתרחש ברשת וההתעדכנות המתמדת שלהם בשינויים ושיפורים שיוזמים אנשי המקצוע במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל. 

פרסום באינטרנט – מה זה בעצם

הפרסום באינטרנט פירושו כלל הדרכים והאמצעים להביא את המוצר או השירות שעסק כל שהוא משווק, לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים. אחד האמצעים החשובים הוא קידום במנועי החיפוש, המביא את אתר האינטרנט של העסק למקום מכובד, עבור מילות חיפוש המייחדות את העסק. בנוסף למנועי החיפוש קיימות הרשתות החברתיות, ששם אופי הפרסום הוא שונה ועדיין הוא פונה לקהל יעד ספציפי ומובחן היטב. בנוסף, נחשף כל מי שנכנס לאתר אינטרנט שנחשב מרכזי, למודעות שונות בדומה למודעות המתפרסמות בעיתונות הכתובה. לדוגמה - משרד עורכי דין המעוניין לפרסם את עצמו, ישכור את השירותים הטובים של מומחה לפרסום ברשת. זאת, כמובן, לאחר שהמשרד השקיע בבניית אתר אינטרנט רציני ומכובד, כיאה למשרד עורכי דין. המומחה ישקוד הן על קידום האתר והן על פרסום ברשתות החברתיות, בהתאם לכללים מחמירים בנושא שמפרסמת מעת לעת לשכת עורכי הדין.

איך לבחור חברת פרסום באינטרנט

ההבדל העיקרי והחשוב ביותר בין פרסום באינטרנט לבין פרסום בשיטות הקונבנציונליות, טמון בעובדה שהפרסום באינטרנט מגיע במרבית המקרים בדיוק לקהל היעד שאכן מחפש את השירות או המוצר שאתר האינטרנט מציע. בנוסף, העלויות של פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות הן נמוכות במידה משמעותית מאלה הכרוכות בפרסום בעיתונים וברדיו, ועל אחת כמה וכמה בטלוויזיה, שבה רק העלות של הפקת פרסומת עשויה להגיע לעשרות אלפי דולרים. הבחירה של חברת פרסום באינטרנט צריכה להתבסס על הוכחות להצלחות שלה בעבר, ועל מידת ההצלחה של קמפיין פרסומי שהחברה ניהלה עבור העסק. יש חברות שאכן יש להן רקורד עשיר של הצלחות. עם זאת, לעיתים קורה שדווקא חיבור טוב בין המפרסמים לבין הבעלים של העסק, יכול לעשות נפלאות. מעוניינים לפרסם ולשווק את העסק שלכם באינטרנט? זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. צרו איתנו קשר כבר כעת באמצעות האתר ואנשי המקצוע המיומנים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם יבנו עבורכם קמפיין פרסום יעיל, שיגדיל בצורה ניכרת את מספר הפניות מצד לקוחות פוטנציאלים ואת רמת האיכות שלהן.


* האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי ומערכת "שמשנט" אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מטעם "שמשנט" לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה