הקמפיין שהושק בימים האחרונים, תחת הסלוגן "גם אנחנו גרים בבית שמש, גם אנחנו בחרנו בנוה שמיר", מספר את סיפורם של זוגות צעירים תושבי בית שמש, רובם ילידי העיר אשר הנוף של בית שמש הוא נוף ילדותם ומולדתם, אשר רכשו דירה בשכונת נווה שמיר, בדרום מזרח בית שמש,לא הרחק מצומת האלה. חלקם רכשו דירות במסגרת מחיר למשתכן ואחרים במסגרת השוק החופשי".

במסגרת הקמפיין קבוצה של זוגות הצטלמו הזוגות יחד עם ילדיהם קבוצה של זוגות מהציבור הכללי והדתי לאומי שרכשו, כאמור, דירה בשכונת נווה שמיר. קמפיין המשפחות נועד לעודד זוגות צעירים ומשפרי דיור בקרב ילידי העיר בית שמש ללכת בעקבותם, לקחת את היוזמה ולרכוש דירה בעיר הולדתם, ליד המשפחה, ליד החברים וליד כל מה שיקר וחשוב להם. 

"הצטרפו אלינו ותעשו את עסקת חייכם"   

לישראל (40) ואתי שפיז (38), שהצטלמו לקמפיין, היה ברור שהם רוכשים דירה בבית שמש, העיר בה נולדה אתי ובה מתגורר ישראל מאז שעלה מבריה''מ בגיל 10 ובה הם מתגוררים עד היום. "בית שמש אצלנו זה בנשמה, כל החיים שלנו פה, המשפחה, החברים, הנופים. לנו היה מובן מאליו שאנחנו מחפשים פה דירה, היה חשוב לנו איכות חיים, נופים ובניה ברמה גבוהה ואת כל זה יש בנווה שמיר".  ישראל שפיז, דמות בולטת ומוכרת בבית שמש הוותיקה, קורא לחבריו מבית שמש הוותיקה להצטרף אליהם ולקבוע את עתידם בנווה שמיר: "כל מי שיש לו ראש על הכתפיים מבין שיש כאן הזדמנות להישאר בבית שמש ולגור בשכונה עם איכות חיים ואוכלוסייה איכותית כמו שרצינו, אנחנו קוראים לחברים שלנו להצטרף אלינו ולעשות את עסקת חייכם".   

 

איך היתה החוויה להצטלם?

אתי: "לנו היה חשוב בעיקר להצטלם ולהעביר את המסר של משפחות שעתידות לגור בנווה שמיר ומצפות לראות עוד משפחות. בכל מקרה, הילדים נהנו מהרעיון והגיעו נרגשים לצילום, בשבילם זו היתה חוויה מעניינת…"

"מצפים שהקמפיין יתן דחיפה למשפחות נוספות"

אביתר (32) והילה פרץ (32), זוג צעיר והורים לשלושה, תושבי בבית שמש אשר בחרו לגור בשכונת נוה שמיר, לא מסתירים את שביעות רצונם מההתפתחויות האחרונות. "תמיד האמנו בבית שמש ולא ויתרנו על הזכות לחיות בעיר האהובה שלנו, אנחנו שמחים לשמוע על עוד ועוד זוגות מבית שמש שקנו דירה בנווה שמיר או זכו שם במחיר למשתכן ומתכננים לרכוש שם דירה", אומרת הילה, "עכשיו אנחנו מצפים שהקמפיין ייתן דחיפה למשפחות נוספות מבית שמש לקנות דירה בשכונה". 

אביתר מדגיש שלצד הרצון להישאר בעיר, הם לקחו בחשבון גם את איכות החיים של נווה שמיר: "למרות שאני עובד מחוץ לעיר, לא ראינו סיבה לעזוב את בית שמש ולוותר על איכות החיים, הטבע, הנופים והשקט. כביש 38 החדש קיצר משמעותית את הדרך לירושלים בה אני עובד, כך שההצעה של מגורים בנווה שמיר נפלה לידינו כמו פרי בשל".   

איך היתה החוויה להצטלם? 

הילה: "בסך הכל זו היתה חוויה כיפית, הילדים נהנו, הקטנצ'יק שלנו קצת היה נבוך מהסיטואציה. מה שחשוב שזה יצליח ויגרום למשפחות נוספות לבחור לגור בנווה שמיר". 

ישראל (35) ומיכל טנגי' (32), תושבי בית שמש והורים לארבעה, אשר רכשו דירה בשכונת נווה שמיר, מברכים על הדגש שניתן בעירייה לנושא החינוך ועל מוסדות החינוך שיוקמו בשכונה. "הילדים שלנו לומדים במוסדות חינוך מצוינים ואנחנו בהחלט מצפים שהחוויה הטובה תימשך ברצף והילדים ימשיכו ללמוד בסטנדרטים הגבוהים אליהם הורגלו, הן בהיבט הדידקטי והן בהיבט הפיזי של המבנים וכל האביזרים המשלימים". 

איך היתה החוויה להצטלם

ישראל: "בסך הכל זו היתה חוויה כיפית, בגלל הקורונה הילדים לא הלכו לבית הספר והם מאוד נהנו לשבור את השיגרה, להצטלם ולעמוד בתנוחות שונות, הצלמת הגיעה עם מסיכה וכפפות ושמרה מרחק בטוח. זאת הייתה חוויה מעניינת ומשעשעת".

חזי (32) וזהבית מיארה (34), הורים לשלושה, שהצטלמו לקמפיין, מספרים שהבחירה לגור בנוה שמיר היתה טבעית עבורם, למרות שחזי עצמו מגיע מחולון. "זהבית גדלה בבית שמש, אני לא נולדתי בבית שמש, אבל החיים שלי היום כאן ואני רואה פה בבית שמש את העתיד שלנו". זהבית מספרת ששמחה מאוד לשמוע על בניית הקאנטרי קלאב בשכונה החדשה: "מגיל צעיר מאוד אני עוסקת בפעילות ספורטיבית. עשה לי הרגשה טובה לדעת שאוכל להתאמן  בקאנטרי קלאב משוכלל ומושקע שלא מבייש מרכזי קאנטרי במודיעין והרצליה. זה נשמע חלום".

איך היתה החוויה להצטלם

זהבית: "הרגשנו שאנחנו עושים את זה בשבילנו ובשביל החברים שלנו, כדי שמשפחות כמונו, בבית שמש הותיקה, יראו אותנו ויגידו לעצמם, הנה יש שם משפחות בראש שלנו, בעצם זה יכול להתאים גם לנו".

יוני (23) ודינה אניס (23), זוג צעיר והורים לילד מרמת בית שמש, אשר השתתפו בקמפיין, מדגישים שלצד הרצון להישאר בעיר, בבחירה בנווה שמיר הם לקחו בחשבון גם את איכות החיים של נווה שמיר. "למרות ששנינו עובדים ולומדים מחוץ לעיר, לא ראינו סיבה לעזוב את בית שמש ולוותר על המשפחה, איכות החיים, הטבע, הנופים והשקט".

איך היתה החוויה להצטלם

דינה: "היה כיף, דאגנו כל הזמן שהבייבי לא יהיה עייף מדי ומצד שני שיהיה רגוע, הצטלמנו בסך הכל פעמיים… לא משנה, העיקר שיבואו עוד ועוד משפחות כמונו לנווה שמיר!"

למעלה מ-2000 דירות

בשלב זה משווקות בנווה שמיר כ-1,100 יחי"ד בשוק הפתוח, זאת בנוסף לכ- 1,000 דירות של דיור למשתכן, בהן זכו מאות רוכשים מהציבור הכללי והדתי לאומי. בשלב הבא מתוכננות להיבנות דירות נוספות.

קמפיין  המשפחות יוצא לדרך לאחר שורה של פעולות מוצלחות להבטחת השכונה לציבור הכללי, בין היתר הליך ההצרחה, בו ניתן לזוכים חרדים במחיר למשתכן מרמה ה' להחליף את זכייתם לשכונת רמה ד' החרדית וכן באמצעות החלטת הועדה העליונה לתכנון ובנייה לאשר את בקשות יזמי הבניה בנווה שמיר להגדלת אחוזי הבנייה, דבר שיאפשר תוספת בניה לגובה, כמקובל בשכונות הנבנות לציבור הכללי. 

אישורים אלו מקדמים את השכונה כשכונה מותאמת לציבור הכללי והדתי לאומי. זאת בהמשך לבניית מוסדות חינוך ממלכתיים וממ''ד ומרכז קאנטרי, הצפויים לקום בנווה שמיר. כמו כן, השכונה תכלול בנוסף יותר מ-153 יחי''ד של דירות צמודי קרקע, המיועדים למגורים של אנשי כוחות הביטחון.  

קמפיין המיתוג של שכונת נווה שמיר מתבצע בידי משרד הפרסום והמדיה MCY מבית שמש, שנבחר במסגרת מכרז מטעם עיריית בית שמש למשימת ניהול השיווק והפרסום של שכונת נווה שמיר עבור הציבור הכללי והדתי - לאומי. קמפיין המשפחות הינו המשך של הקמפיין הראשון שעלה לאוויר, כשבהמשך יתרחב הקמפיין אל מחוץ לעיר.   

לפרטים נוספים בקרו באתר הרשמי של נווה שמיר.