"בימים אלה, העולם כולו וכן מדינת ישראל עוברים משבר קשה. 
נגיף שלא מבדיל בין עדות, דתות או גילאים ונראה שיש לו משימה אחת- להדביק כמה שיותר אנשים.
נכון שזה נשמע מפחיד, אבל אנחנו האזרחים יכולים למנוע את זה.

זוכרים איך רק לפני חודש רוב האנשים עוד צחקו על הקורונה? העבירו ביניהם בדיחות ברשתות החברתיות ובמסרונים?
זה אולי לקח קצת זמן אבל כעת כולם הבינו שלא מדובר בנושא לבדיחה, שהקורונה היא דבר מאוד רציני. הרי אף אחד מאתנו לא רוצה להדביק את ההורים שלו או את הילדים שלו ולסכן את החיים שלהם.
 
האנשים שממש נחשפים לנגיף, הם אלה שנמצאים בחזית המלחמה: הצוות הרפואי. החל מצוות השירות האדמינסטריבי,  רופא המשפחה, האחות שלוקחת דם, הרוקחת מאחורי הדלפק וגם עובדת הניקיון שנמצאת כל יום שעות במרפאה. כולם חשופים להידבקות.
אין ספק שהקורנה שינתה לא מעט דברים במרפאות. כבר כשנכנסים שנכנסים למרפאה, מרגישים מתח. מספר המטופלים המגיעים למרפאה ירד משמעותית,  ספטול- נוזל חיטוי חזק- בכל פינה, אנשי צוות עם מסכות וכפפות, וכל אחד שומר מרחק מהשני. מספיק לשמוע שיעול אחד כדי שהדופק של כולם יקפוץ ל-120.

בכל בוקר כשאני יוצא מהבית, אני חושש שמא אדבק. לא פחות מטריד אותי, ואולי אפילו יותר- שמא אדביק מישהו מבני משפחתי. 
אבל הבטיחות היא תמיד מעל לכל, אנחנו חוזרים שוב ושוב על הנהלים עם אנשי הצוות, מקיימים איתם שיחות, מוודאים שיש להם את כל הציוד שהם זקוקים לו. זאת הדרך שלנו להגן על בני המשפחה שלנו וגם עליכם, המטופלים. 
לא רק אנחנו לוקחים אחריות, כאמור, גם אתם מגיעים פחות. אני מבין אתכם ומעודד אתכם. 
הרופאה כיום הגיעה למצב בו היא במרביתה דיטיגלית וניתן לצרוך שירותים רפואיים מרחוק. אנחנו ב'כללית' משתדלים לעזור לכם דרך הטלפון במטרה להפחית את העומס במרפאה. אנחנו מציעים לכם תורים וירטואליים- בשיחה או בוידאו ומשתדלים לסייע כמה שאפשר מבלי לסכן אתכם ביציאה מהבית. 
ואם אתם מתלבטים האם לצאת או לא- תתקשרו! אנחנו פה כדי לשמוע ולעזור לכם לקבל החלטה חכמה ובריאה. 
אני יודע שזאת תקופה מלאה באי-וודאות. העתיד הקרוב אינו ברור ותמונות מעבר לים מדירות שינה מעיננו. בתוך כל זה אני מבקש ומפציר בכם- הישארו בבית.
הימנעו מהגעה למרפאות, אם הדבר אינו הכרחי, אנחנו פה כדי לתת לכם מענה רחב ככל האפשר גם בלי לצאת מהבית. 
עשו זאת למען הבריאות שלכם ושל הסובבים אתכם, החולים והקשישים. 

כדי לנצח את הנגיף ולעצור את המגפה אנחנו רק צריכים להישאר בבית, לשמור על היגיינה ולהישמע להנחיות משרד הבריאות באופן מלא. 

ים של בריאות. תשמרו על עצמכם, ובעזרת השם נעבור את זה ביחד".


 

כללית מרחיבה את מגוון שירותי הרפואה מרחוק
חדש: תור בשיחת טלפון עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי

על רקע התפשטות נגיף הקורונה, כללית מרחיבה מהיום את האפשרויות לקבלת שירות מרופא המשפחה ומרופא הילדים האישי -  וזאת מבלי לצאת מהבית.

תור בשיחת טלפון  - עם הרופא האישי
ייעוץ עם  הרופא האישי באמצעות שיחת טלפון: ניתן לזמן ביקור טלפוני אצל רופאי המשפחה והילדים בכללית, באמצעות האפליקציה או באתר כללית, במקום להגיע פיזית אל המרפאה. שירות זה נועד לצמצם את המגעים שאינם הכרחיים ולהגן על ציבור המטופלים והצוותים הרפואיים. 

פשוט לבקש מהרופא
דרך האפליקציה ואתר כללית: כעת ניתן להתכתב עם הרופא האישי ישירות לצורך התייעצות בנושאים רפואיים ולקבלת אישורים. זאת בנוסף להתכתבות עם משרד המרפאה.

שירותים אלה מצטרפים למגוון השירותים הדיגיטליים של כללית ובראשם השירות הייחודי - אבחון מרחוק באמצעות מכשיר Tyto המאפשר לבצע 8 בדיקות מהבית, בהן גרון, אוזניים, האזנה לריאות, האזנה ללב ומדידת חום, כאשר הנתונים משודרים און-ליין דרך אפליקציה לרופא אשר מקבל את המדדים הרפואיים ומייעץ בהתאם לנתונים. 

בנוסף, כללית מציעה את שירות רופאי און-ליין הפועל למעלה מעשר שנים. השירות פועל מדי יום בתחומי משפחה, ילדים ועור. כמו כן מפעילה כללית מוקד למבודדי הבית, שפועל כל יום מהשעה 08:00 עד 24:00.