עשרות קיבלו מענה לבעיותיהם בקבלת הקהל הראשונה של פניות הציבור רמת בית שמש עם מ"מ וסגן ראש העיר מאיר בלעיש.

מדובר ביוזמה חדשה של תושבים המוכרים כמי שדואגים לציבור במגוון נושאים, במסגרת היוזמה הוקם מיזם של פניות הציבור
לתושבי שכונות רמת בית שמש, המיזם מעמיד לטובת הציבור דרכים ליצירת קשר ומארגנים קבלת קהל של חברי מועצת העיר אשר שמחים לפעול למען התושב.

כאמור קבלת הקהל הראשונה הייתה עם מ"מ וסגן רה"ע מאיר בלעיש אשר הגיע לקבלת הקהל עם בכירי צוות משרדו ויחד טיפלו במסירות בכל פניה.

התושבים שהגיעו לקבלת הקהל הביעו התפעלות מהיעלות בה הם טופלו, כל פניה נבחנה בצורה מקצועית וטופלה מידית מול הגורמים הרלוונטיים במחלקות העירייה השונות ע"י מאיר בעצמו וצוות משרדו.





דברים הדורים המשך טיפול הועברו בצורה מסודרת להמשך טיפול עם גורם אחראי לכל פניה כך ששום פניה לא תיפול בין הכיסאות.

בסיום קבלת הקהל שהתארכה מהצפוי עקב פניות רבות אמר בלעיש כי הוא שמח להיות מי שפתח את קבלת הקהל הראשונה של יוזמה חשובה כ"כ לתושבי רמת בית שמש.

עוד הוסיף כי הוא מלא סיפוק מעצם היכולת לסייע לתושבים בעניינם העירוניים מחוץ למסלול הרגיל שלעיתים כרוך בבירוקרטיה מיותרת. עוד ציין בלעיש כי הוא הולך לאמץ את היוזמה ולהעתיק אותה לעיר הותיקה שם יקיים קבלת קהל לתושבי העיר ויטפל בפניות הציבור.

מארגני היוזמה שהיו מרוצים מהפעילות אומרים כי מדובר בדלת שנפתחה לתושבי רמת בית שמש שדרכה יוכלו התושבים לקצר את הדרך בפניות אל נבחרי הציבור במגוון נושאים. עוד הוסיפו כי כבר כעת יש נכונות רבה מצד חברי מועצה להגיע ולקיים קבלת קהל עם צוות משרדם לפי הצורך בכדי לייעל את השירות לציבור שולחיהם.

פניות הציבור רמת בית שמש משרתת את הציבור לא רק בעת קבלת קהל אלא גם במייל pniyotrbs@gmail.com וכן בדף הפייסבוק של פניות הציבור רמת בית שמש שבו ניתן להתעדכן בפעילות