מאת: שירן טמוזרטי
היום (יום ד'), עלה לאוויר קמפיין פרסום רחב היקף לשכונת רמב"ש ה' שתיקרא 'נוה שמיר'. פרסום שלטי חוצות ענק הוצב מהבוקר באיילון.
מזה כמה חודשים שסיעת הליכוד מנהלת פגישות רבות בהוראת רה"מ עם שר השיכון יואב גלנט ומנכ"ל משרדו חגי רזניק את בניית שכונת נוה שמיר.
משה שטרית, סגן רה"ע אמר: "הוצגו לנו 6 תכניות שיווק שונות לשכונה ולבסוף נבחר קמפיין שיווקי ייעודי שנראה הטוב ביותר. הקמפיין הנבחר יתמקד בעובדה כי השכונה ממוקמת באחד האזורים היפים בארץ.
הסלוגן הנבחר הוא 'קרוב לטבע קרוב לעיר' ואנחנו תקווה שיחד עם הדחיפה הגדולה של משרד השיכון וההסכמה הרחבה בין המפלגות הפוליטיות בבית שמש בנוגע לחשיבות בניית השכונה לזוגות צעירים ושאינם למגזר הציוני.
הקמפיין בהובלת משה אבוטבול רה"ע ומשה מונטג יו"ר הועדה לתכנון ובניה שדואגים בערוצים מקבילים להפיץ את תמיכתם ועידודם בהקמת השכונה.
תוך מגמה למשוך קבלנים להשקיע בשכונה ובכך לתת מענה לאלפי משפחות ציוניות בעיר ובסביבה.
חשוב להודות שר גלנט ולמנכ"ל משרדו חגי רזניק על היחס והליווי האינטנסיבי לדחיפת הפרויקט ובעדיפות גבוהה ביותר".
קמפיין שיווק השכונה יתקיים
בחודש וחצי הקרובים ויכללו פרסום מודעות ענק במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ כמו: נתיבי איילון ועוד, בנוסף, יפורסמו כתבות בעיתונים כלכליים ארציים וההטבות הכלכליות שניתנו.
בקמפיין הפרסום הושקעו מיליוני שקלים.
עשינו את כל מה שבידינו לדחוף ולסייע בכדי לשווק את שכונת *'נוה שמיר* באופן האופטימלי."
בימים הקרובים תצא הודעה בדבר סיור קבלנים שיתקיים בעיר עם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ובכירים נוספים.
בהצלחה!!







