אחמד דקמסה שטבח ורצח שבע נערות בנהריים (צילום: AFP)
לאחר שהשתחרר אתמול (א') מהכלא הירדני, המחבל שרצח שבע תלמידות ישראליות, במהלך טיול שנתי בנהריים בשנת 1997, נתן הצהרה לערוץ אל ג'זירה. במהלך דבריו, תקף אחמד מוסא דקסמה את מדינת ישראל.
"ישראל היא פסולת אנושית. אל תאמינו בשקר נרמול היחסים עם ישראל", אמר דקסמה כשהוא פונה אל העם הירדני. "אל תאמינו בשקר פתרון שתי המדינות. פלסטין היא אחת, מהים ועד הירדן. לא יכולה להיות פה מדינת ישראל. אני מודה לכל מי שעמד לצידי. אני מודה לאמי, אשתי ובתי".






