בסוף השבוע האחרון יצאו מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש בהנהלת ראש הסניף דוד לף וסגנו צביקה רובין לשבת גיבוש והתרעננות במלון יערים במעלה החמישה. הוקרה על פעילותם להצלת חיים בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה, וכדי לתת כוח להמשך העשייה.
את הכתבה במלואה ניתן לקרוא במדור החדשות של האתר