
כחלק ממבצע חסד שכבתי, תלמידות כיתה ח' באולפנת אמית 'נגה' השתתפו בשתי סדנאות אפיה בזום, הכינו מאפים, תמחרו אותם ומכרו לתושבי העיר. את סכום הכסף שהתקבל, קרוב ל900 שקלים החליטו התלמידות לתרום לעמותת "בת מלך" המעניקה מחסה וסיוע נפשי ומשפטי לנשים דתיות, חרדיות.
במהלך סיור שגרתי בשד' בן גוריון בבית שמש, הבחינו השוטרים בקבוצת נערים בפארק התפוח אשר אחד מהם משליך בקבוק זכוכית. בהגעת השוטרים נמלטו החשודים פרט לחשודה שנותרה במקום אך סירבה להזדהות, השתוללה ותקפה את השוטרים. החשודה נעצרה על אף התנגדותה ובעת מעצרה הגיע חשוד נוסף ותקף שוטרת בראשה באמצעות חפץ ונמלט מהמקום ובהמשך אותר ונעצר לחקירה.