פתיחת פורום keep on going בעיר בית שמש
אתמול (שני) נערכה התכנסות מטעם מנהל הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית בית שמש על מנת לציין את פתיחתה של קבוצה חדשה - "הנבחרת", או בשמה המלא - keep on going. הקבוצה מיועדת לבוגרות קורסי "עסק משלך" (יזמות עסקית לנשים), בעלות עסקים, אשר עסקיהן נפגעו במהלך הקורונה.












