תושבת העיר, טובה וקנין, הגשימה את חלומה והוציאה לאור ספר המגולל את קורות חייה הלא פשוטים. על ימי שנותיה כילדה, בעיירה בית שמש דאז, על הנפילה הקשה לסמים וההתמודדות בצילם ועל הגמילה הנחושה בעקבות ההחלטה האמיצה לבחור בחיים ולהישאר נקייה כבר קרוב ל-30 שנה.