בחודשים האחרונים הקימה עמותת 'נצח יהודה' את פרויקט "מגן", יחד עם המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל ועיריית ירושלים במטרה לייצר כיתות כוננות קהילתיות בכל עיר ויישוב חרדי בפריסה ארצית, על מנת לייצר זמינות גבוהה לאירועי טרור ואירועי חירום בקהילה.
הבוקר סמוך לשעה 8:00, נתקבל דיווח במוקד 102 של כב״ה ירושלים, על כלב שנפל לבור, בשטח פתוח בסמוך לרחוב נחל פולג, ברמב"ש א'. צוות יל״מ ( יחידה לחילוצים מיוחדים) מתחנה אזורית בית שמש יצא למקום, בפיקודו של מפקד המשמרת- רשף משה ביטון. אליהם הצטרף מהבית מפקד היל״מ רשף יוסי אסרף: