מאת : גל שגב
הטען וסע: שבעה מכשירים להטענת כרטיסי רב-קו הוצבו ברחבי העיר
במסגרת הרצון להקל על ציבור הנוסעים, החליטו במשרד התחבורה לערוך ניסיון ולהציב מכשירי הטענת כרטיסי רב קו גם מחוץ לאוטובוסים כדי שיתאפשר להטעין את הכרטיס לפני העליה לאוטובוס. מיזם זה אף יאפשר להורים להטעין את הכרטיס בעצמם ולמסור אותו כשהוא מוטען לשימוש הילדים.
במשרד התחבורה החליטו להציב את המכשירים הללו בכמה ערים, ובית שמש בכללן, וזאת כניסיון לראות האם ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית ישתמש בהם.
יו"ר ועדת התנועה וחבר מועצת העיר שמואל גרינברג מדגל התורה שהוביל את הפרויקט בבית שמש, הסביר שבשלב ראשון הוצבו ברחבי העיר שבעה מכשירים שיחלו לפעול בעוד כשבועיים לאחר חיבורם לתשתית החשמל, כאשר מיקום הנחת המכשירים נעשה בשיתוף פעולה של ועדת התנועה עם חברת 'קווים' שזכתה במכרז של משרד התחבורה להצבת מכשירי ההטענה.
בשלב ראשון הוצבו המכשירים בכל אחת משכונות העיר ומכשיר אחד במסוף התח"צ בביג, בתקווה שאם אכן הציבור ידע להפיק מכך את התועלת האמיתית.
לדברי גרינברג מדובר במיזם חדשני של משרד התחבורה שבית שמש היא מהראשונות להיות שותפה בהם, כאשר ישנה תוכנית בהמשך להוסיף שימושים נוספים למכשירי הטענה אלו, כולל הפקת כרטיסי רב-קו חדשים.
במשרד התחבורה החליטו להציב את המכשירים הללו בכמה ערים, ובית שמש בכללן, וזאת כניסיון לראות האם ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית ישתמש בהם.
יו"ר ועדת התנועה וחבר מועצת העיר שמואל גרינברג מדגל התורה שהוביל את הפרויקט בבית שמש, הסביר שבשלב ראשון הוצבו ברחבי העיר שבעה מכשירים שיחלו לפעול בעוד כשבועיים לאחר חיבורם לתשתית החשמל, כאשר מיקום הנחת המכשירים נעשה בשיתוף פעולה של ועדת התנועה עם חברת 'קווים' שזכתה במכרז של משרד התחבורה להצבת מכשירי ההטענה.
בשלב ראשון הוצבו המכשירים בכל אחת משכונות העיר ומכשיר אחד במסוף התח"צ בביג, בתקווה שאם אכן הציבור ידע להפיק מכך את התועלת האמיתית.
לדברי גרינברג מדובר במיזם חדשני של משרד התחבורה שבית שמש היא מהראשונות להיות שותפה בהם, כאשר ישנה תוכנית בהמשך להוסיף שימושים נוספים למכשירי הטענה אלו, כולל הפקת כרטיסי רב-קו חדשים.