הטורניר התקיים בתוך שטח בית הספר לתלמידי כיתות ד' בנים , הייתה אווירה טובה ומהנה בסיום הטורניר חולקו מדליות לקבוצות המנצחות.
המארגנים: "תודה רבה לעמוס מימוני מנהל מחלקת הספורט וליוסי על השיפוט, למנהל ביה"ס הרב יאיר בלולו, למורה לחנ"ג דרור יחיא, למחנכות ולכל מי שסייע בטורניר".