אלירן דוד ביטון (36) נולד וגדל בבית שמש. הוריו חנה ז"ל (בת למשפחת דנינו) ויוסי ביטון, שתי המשפחות ממייסדי העיר. אלירן העביר את שנות ילדותו לצד אמו, לאחר שהוריו התגרשו. אביו יוסי עזב את הארץ והתגורר בגרמניה במשך שנים ארוכות. המרחק יצר נתק ממושך ומשקעים כבדים בין השניים.
אלירן חווה טרגדיה קשה כשהיה בן 18 בלבד, במהלך שירותו הצבאי, אמו חנה, אישה יקרה וטובת לב, הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן.
במפגש המרגש יוסי אמר לבנו בדמעות: "אמא מלמעלה, רואה, גאה בך". "נפצה על כל השנים האלה שעברו". "כולנו אוהבים אותך, מותק".
המפגש לווה בחיבוק חם, דמעות ורגשות עמוקים בין השניים, ודיירי הבית שהתרגשו מאוד יחד עם אלירן, מחו דימעה.
אנו מאחלים לאלירן היקר, בהצלחה בתוכנית ובדרך החדשה ומבטיחה עם אביו יוסי.
קישור לקטע המלא של המפגש המרגש:
https://www.facebook.com/share/v/1cCCTeefiN/
תמונות - צילומי מסך- מרשת