ח״כ שטרית: ״הייתה לי הזכות להתרשם הבוקר מהפעילות הענפה והמרגשת של עמותת ״עלי שיח״. השילוב החשוב של ילדים עם תסמונת דאון במערכות החינוך שמפעילה העמותה, כמו גם המסירות והמקצועיות שהיא מפגינה ראויה לכל שבח. כיו״ר הועדה לזכויות הילד, אני מתחייבת לעמוד לצד מוסדות החינוך בכלל והחינוך המיוחד בפרט, על מנת לספק את כלל הצרכים והמענים הנדרשים״.