פנינו לעירייה מספר פעמים ופירטנו על הסכנות בסגירת המעבר וביניהם העובדה שהורים חונים על המדרכות ומסכנים את הילדים הולכי הרגל .
קיווינו שלפחות בימי החופש הגדול, העירייה תואיל בטובה לפחות להתחיל בטיפול בסגירת המעבר שלטענתם נבע מסכנה שהקיר מאחור עומד להתמוטט, לצערינו הורי התלמידים ואנו שפנינו בשם ההורים- התבדינו . 1.9 והמעבר עודנו סגור!
צילום תמונות שמשנט