חיים שעוברים בין עליות לירידות, תקופות של שמחה ושל בלבול, רגעי אמונה עמוקה  ורגעים של שאלות. אבל התורה לא מספרת את התחנות כדי לסמן לנו וי, אלא כדי ללמד אותנו  כל תחנה היא חלק מהתהליך שעברתי. 

גם אם נפלתי, גם אם טעיתי, גם אם התעכבתי זו היתה תחנה בדרך. והדרך תמיד מובילה הביתה. ה' מלווה כל צעד שלך שלי. גם כשלא רואים, גם כשעייפים גם כשעצובים גם בחולי גם בכאב וגם כשטוב ה' תמיד שם.  והלב שלנו הנשמה שלנו היא ממשיכה ללכת. ממשיכה להשתנות. להתחזק מכל מסע.

זה מזכיר לנו תמיד  שהחיים הם תנועה, לא קיפאון.   שממשיכים קדימה, עם אמונה שכל שלב בחיינו נכתב מלמעלה.גם אם נראה לנו שהטבע יצר..אז אם ה' שם בכל שלב אני צריכה לשאול שאלה אחת ,

שאלה אחת שיכולה לשנות חיים! 

"האם ה' אוהב את מה שאני עושה ?"

זה לא תמיד קל לשאול. 

לפעמים נוח להסתכל רק על מה שאחרים אומרים, או על מה שנעים לי.  אבל השאלה הזו  הפשוטה והישירה  היא מצפן. לפני כל מילה, כל מעשה, כל החלטה  לעצור ולשאול:  "רגע... מה ה' היה רוצה ממני עכשיו?" וזה כל כך מרגש, כי זו מערכת יחסים. 

לא רק דינים ומצוות מעשים טובים משפטים אלא אהבה וקרבה בין ילדה לבין אבא . ה' לא מחפש שלמות הוא מחפש אמת. לב פתוח. רצון להתקרב.נכונות לשמוע.כשכולנו נחיה ככה כל העולם שלנו  יתמלא אור. המילים שלנו בונות.נשתמש בהם במחשבה כדי שלא יהרסו לנו. המעשים שלנו, מרוממים לא נבזבז אותם על ריק.  

הבחירות שלנו נוגעות בשמיים יכולות לברוא עבורנו מסע שלם ונכון.

ראש חודש אב שיבוא לנו לטובה ולברכה אמן.

שבת שלום מילים יפות מעשים טובים ובחירות טובות...

המסע שלי!

 

 

על הכותבת

אסנת אלעזרי בעלת משרד אדריכלות עיצוב פנים יועצת בטיחות אש וחוקרת דליקות .אסנת מדריכת כלות יועצת זוגית מעבירה שיעורי תורה וערבי הפרשות חלה הכל לעילוי נשמת בתה בר מזל זכרה לברכה אסנת הקימה עמותה ומפעל חסד "יפה כלבנה ברה כחמה".