מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרה ברוך.
בצער רב, אנו מודיעים כי לבנה הודיה אלפסי, מותיקי העיר, הלכה לעולמה. הלוויתה תתקיים הלילה (מוצ"ש) בשעה 23:30, בבית העלמין המקומי.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 09:40
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרה ברוך.