בשעה זו מתקיים דיון בבית הדין לעבודה בירושלים בנוגע לעובדי 'מלט הר טוב'. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך נוכחת באולם בית הדין.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 22:13
קרדיט צילום תמונה דוברות עיריית בית שמש.