ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בשעה טובה יצאנו הבוקר לדרך! הבוקר התחילו העבודות במקום. התחילו הקידוחים והעבודות על הטריבונות במקום".
פורסם בתאריך: 23/06/2026 06:06
תמונות פייסבוק ראש העיר