מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרה ברוך.

בצער רב, אנו מודיעים כי עליזה אדרי, תושבת העיר, הלכה לעולמה. הלוויתה תתקיים הערב בשעה 21:30, בבית העלמין המקומי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 19:57
מערכת שמשנט מביעה את צערה ומוסרת את תנחומיה למשפחה היקרה, על אובדנה הכבד. יהי זכרה ברוך.
