ביום שישי 21.1 יפעלו מתחמי בדיקות האנטיגן המוסדיות באולם שייבר ובקניון נעימי בין השעות 9:00-13:00. העמדות מופעלות על ידי מד"א.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 09:13
אגף דוברות עיריית בית שמש