מחר תפעל ניידת דיגום באולם ספורט שייבר משעה 9:30 ועד 14:00. יש להגיע למקום עם תעודה מזהה.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 16:14
אגף דוברות עיריית בית שמש