לאחרונה השיקה חברת "נירלט" את סדרת "אקווניר" - סדרת הצבעים האקריליים בעלי טכנולוגיית ה-USP הבלעדית לחברה. בזכות הטכנולוגיה מתאפשר יישום קל ונוח של הצבע והתוצאה המתקבלת היא של מראה אחיד וחלק לקירות. ההשקה כללה מיתוג חדש הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת אשר ייצרה נראות חזקה ואחידה בנקודות המכירה.

ועתה כחלק מההשקה המוצלחת, ערכה חברת נירלט מחקר אובייקטיבי לחלוטין (בדיקות עיוורות) עם חברת KANTAR* בו עלה כי 72% מבעלי המקצוע אשר התנסו ב"אקווניר" של "נירלט", בחרו בו על פני המתחרה המוביל. "אקווניר" של "נירלט" אף הוביל בכל הפרמטרים שנבדקו - נוחות השימוש, כושר הסתרה גבוה, השתטחות, מראה כללי ומידת הלובן.

תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק "נירלט", מוסרת: "נירלט" ממשיכה לשנות את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים עם השקת סדרת "אקווניר" החדשה והייחודית וממשיכה במטרה להוביל את שוק הצבע. אנחנו שמחים לראות שגם 72% מבעלי המקצוע שהתנסו בסדרה החדשה שלנו העדיפו אותה על פני המתחרה המוביל, שכן הייחודיות של פיתוח סדרת אקווניר הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע עצמם, לכן אנו שמחים שהצלחנו לעמוד במשימה ולהביא לשוק סדרה שתואמת את דרישותיהם".

לקראת הקיץ ובהמשך לתוצאות המחקר, יוצאת נירלט במהלך פרסומי נרחב הכולל את הפרזנטור החדש קובי מאור בהיקף קמפיין (במונחי יפעת) העומד על כ-3 מיליון ₪.

סדרת אקווניר החדשה מציעה נבחרת של 5 מוצרי דגל בעלי יתרונות רבים: עבידות נוחה יותר, כושר הסתרה גבוה במיוחד, רחיצות ללא פגיעה בצבע ותוצאה אחידה ואיכותית יותר לטווח ארוך.

כל אלו בזכות טכנולוגיית  USPהייחודית לסדרת אקווניר ולנירלט הטכנולוגיה היא שילוב פולימרים ייחודי המאפשרת יישום נוח וקל לקבלת מראה חלק ואחיד של הצבע.

מדובר בסדרת צבעים איכותיים במיוחד, בעלי תו תקן ישראלי 1945 המיועדים לצביעת קירות פנים וחוץ ובעלי תו תקן ירוק.

הסדרה כוללת מגוון מוצרים כשכל מוצר יחזק את התועלת המוצרית שהוא מביא  -

נירלט הינה חברת צבע תעשייתית מהגדולות והמובילות בישראל בתחומה, מובילה בחדשנות, באיכות ובשירות בתחום צבעי הבנייה, צבעי האבקות ועוד. נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים ולחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום.

KANTAR ישראל הינה קבוצת המחקר המובילה בישראל, ומרכזת את הפעילות של KANTAR TNS, KANTAR MillWard Brown, ו- Media KANTAR . החברה עוסקת במחקרי מעמד מותג, חדשנות ובדיקת מוצרים, מחקרים פוליטיים, מחקרים רפואיים וכן במדידת רייטינג ומחקרים סנדיקטיביים