קרדיט צילום: דוברות העירייה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך השתתפה הבוקר בפורום ראשי ערים עם נשיא המדינה, באירוע של החברה למתנ"סים - "ביחד זה יותר" בבית הנשיא. באירוע נכחו המנכ"ל הנכנס של רשת המתנסים העירונית מימון בן חמו והמנכ"ל היוצא עמית קדמון.
פורסם בתאריך: 28/06/2026 01:45
קרדיט צילום: דוברות העירייה.