דוברות עיריית בית שמש.
קרדיט תמונות: דוברות העירייה.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "יום אבל לאומי. דגלי המדינה והעיר הורדו לחצי התורן.אנחנו נקיים עצרת מרכזית ברחבת בניין העירייה בשעה 17:30. אני מזמינה את הציבור לכתוב דברי נחמה וחיזוק למשפחות. העיר בית שמש אבלה , נחזק את המשפחות ונתחזק יחד"
פורסם בתאריך: 28/06/2026 06:59
דוברות עיריית בית שמש.
קרדיט תמונות: דוברות העירייה.