ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בחגיגות המימונה השמחות בביתם של המשפחות בוזגלו וקניזו. "תרבחו ותסעדו".
פורסם בתאריך: 28/06/2026 12:58
קרדיט צילום דוברות העירייה.