הערב 17:30-19:30 ברחוב ה'נרקיס' מתקיים הפנינג מטעם מועדון קהילתי "מבצע משה"-מרכז קהילתי 'מאיר הוף'.
במקום מופעלים: עמדות מולטימדיה, מתקן בועות סבון, אמן בלונים, מוזיקה כייפית ועוד!
הפעילות לכל המשפחה. בואו ותהנו! שיהיה המשך קיץ נעים לכולם
בשעות הללו - הפניניג לכל המשפחה. בואו להנות
פורסם בתאריך: 23/06/2026 12:17
הערב 17:30-19:30 ברחוב ה'נרקיס' מתקיים הפנינג מטעם מועדון קהילתי "מבצע משה"-מרכז קהילתי 'מאיר הוף'.
במקום מופעלים: עמדות מולטימדיה, מתקן בועות סבון, אמן בלונים, מוזיקה כייפית ועוד!
הפעילות לכל המשפחה. בואו ותהנו! שיהיה המשך קיץ נעים לכולם