חדשות
עידן עליזה בלוך: עכשיו בבניין העירייה
במקום נציגי התקשורת הארצית וכן חברי מועצה
פורסם בתאריך: 28/06/2026 02:21
ד"ר עליזה בלוך הגיעה לבניין העירייה למעמד כניסתה לתפקיד.
בכניסה לבניין צפתה בתערוכת ציורים של האמן המקומי בן העדה האתיופית, סלומון טקה. "התערוכה הזו מייצגת את החזון שלי", אמרה בלוך, "עיר שיש בה מקום לכל אדם, לתרבותו וליצירתו".