מחר (רביעי, 5.9) צפויה להיות שביתה באגף הרווחה 

בעניין זה מסר יו"ר ועד העובדים בעירייה, ישראל פרץ: "לאור החלטת בית המשפט על פסילת המינוי של מנהל האגף והוראה למציאת מחליף במכרז חדש, ולאור הבעיות המתמשכות באגף הרווחה ולאחר פניית עובדים רבים לנציגות העובדים, התכנסו עובדי האגף לפגישה עם נציגת הסתדרות העובדים הסוציאליים הגב' מיכל גומל בלנק ועם יו"ר ועד העובדים מר ישראל פרץ לשמוע את המצוקות באגף. לאור הדברים שעלו בפגישה הוחלט לפעול והחל ממחר יום רביעי 5.9.18 שלא לענות לטלפונים של פונים לאגף כמו כן, כל חלוקת שוברי הסיוע לפונים לא תתבצע. בהזדמנות זו, נציגות העובדים פונה להנהלת העירייה להרתם באופן מיידי למציאת פתרון לניהול האגף מחד וקליטת עובדים כנגד העובדים הרבים שהתפטרו לנוכח המצב הקשה באגף. מיותר לציין שככל שלא יינקטו צעדים בונים ע"י הנהלת העיר לטיפול מיידי במצב נאלץ להחריף את הצעדים הארגוניים. אנו מתנצלים על עגמת הנפש שתיגרם לפונים לאגף, עמכם הסליחה".

מערכת 'שמשנט' פנתה לדובר העיריה לקבלת תגובה