ד"ר עליזה בלוך תציג היום את מועמדותה לראשות העיר בבחירות הקרובות.
זה קמפיין שני שלה לאחר שגם ב-2013 התמודדה. שמות רבים כבר נזרקו לחלל האוויר בהקשר של הבחירות לראשות העיר ובהם גם שמו של ראש העיר המכהן, משה אבוטבול, אך בלוך היא הראשונה שמכריזה על כך במסיבת עיתונאים.
מעבר להכרזה על ראשות העיר ישנן עוד שאלות נוספות שבמערכת הפוליטית ממתינים לתשובה עליהן: האם תרוץ בראש מפלגה קיימת או שמא תקים רשימה נפרדת? מי יהיו השותפים למרוץ?
בלוך, ילידת קרית גת וד"ר לחינוך, שימשה בעבר כמנהלת תיכון 'ברנקו וייס' בבית שמש וכמנכ"לית רשת בתי הספר של מכון 'ברנקו וייס' לטיפוח החשיבה. נשואה לד"ר אהרון בלוך, רופא ב'הדסה' ואם לארבעה.