חדשות
מכוון גבוה
יו"ר ועדת התכנון והבנייה מר משה מונטג הצהיר בועידת הנדל"ן כי בית שמש עתידה להגיע לחצי מיליון תושבים בשנים הקרובות
פורסם בתאריך: 25/06/2026 19:33
ברשתות החברתיות פורסם כי משה מונטג, יו"ר ועדת התכנון והבנייה, הצהיר במהלך ועידת הנדל"ן השנתית כי בית שמש עתידה להגיע לחצי מיליון תושבים בשנים הקרובות.