אתמול (יום רביעי), פרסמנו כי ביום שני הקרוב ייחתם הסכם הגג, ישן מול חדש, עם עיריית בית שמש.
לטקס התעתדו להגיע גם שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט, וחברי כנסת נוספים.
אתמול בערב הודיע דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, כי טקס החתימה ידחה למועד אחר וזאת מאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקש להיות נוכח בטקס.