במעמד מפכ"ל המשטרה בחטיבת האבטחה בירושלים, הוענק דרגת רס"ב לאודי כהן, רכז רישוי ארצי, אשר שירת בעבר בתחנת בית שמש במשך 24 שנים.
מפכ"ל המשטרה העניק הבוקר דרגת רס"ב לשוטר המקומי אודי כהן
פורסם בתאריך: 22/06/2026 06:58
במעמד מפכ"ל המשטרה בחטיבת האבטחה בירושלים, הוענק דרגת רס"ב לאודי כהן, רכז רישוי ארצי, אשר שירת בעבר בתחנת בית שמש במשך 24 שנים.