נכון לכתיבת השורות, שד' לוי אשכול זוכה לשיפוץ  יסודי, האספלט  מוחלף, ומחלת הברברת  (בורות רבים) שתקפה אותו וממנה סובלים נהגי העיר מאז נסלל,  סוף סוף נפתרת בחלקה. במקטע אחד כבר הספיקו לאספלט מחדש, למרות שהעבודה נמשכת שם באיטיות לא מובנת, בקטע השני, (האמצעי מבין שלושה קטעים) הצמוד לשכונת ממזרח שמש, עדיין לא החלו.

הכביש הופך להיות חד נתיבי!!! הכביש הצר המסוכן מאוד, בשל הבורות הרבים הקיימים בו, ובשל הצורך לנוע  בין הבורות תוך ניסיונות עקיפה,  צומק  לנתיב אחד בלבד. איך? הרי בכל צד יש שני נתיבים, אז הנה התשובה: הקטע הזה הופך להיות מגרש חניה לעשרות אוטובוסים משני צידיו של הכביש. תופעה מכוערת, מסוכנת,  מאיימת על חיי אלפי ילדים העושים דרכם למוסדות חינוך במדרכות  הרוסות.

אין לכל אורך הכביש אפילו תמרור אזהרה אחד על איסור חניה, שלא לומר תמרור מגביל לשעות מסוימות והכל בהתאם לחוק העזר העירוני.

עיריית בית שמש הציעה מגרש חניה לנהגי האוטובוסים, את השוק החדש, וכנראה שאינו מספיק או שאולי צפוף או שאולי הכניסה אליו אינה מתאימה לכלל האוטובוסים. תהא הסיבה אשרתהא, אסור לאפשר לאוטובוסים ולכלי התחבורה הכבדים לחנות במקומות בהם הם מסכנים חיי אדם.

 ואם זה לא נכון, שיקום האדם המקצועי וישכנע למה החניה הזו אינה מסוכנת....

בתמונה: חניית אוטובוסים בשד' לוי אשכול, הכביש הופך להיות חד נתיבי