אוטוטו נפרדים מהחופש הגדול ויחד איתו נאלץ להיפרד גם מהפינוקים ומהנשנושים הבלתי פוסקים בים, בקניון, מול הטלוויזיה, ואצל הסבים והסבתות. ברוכים הבאים לשגרת החזרה לבית הספר. עד היום הוכיחו מחקרים, שארוחת בוקר מזינה מאפשרת לנו 'לתדלק' את הגוף באנרגיה במהלך היום, עוד הוכיחו מחקרים, שדילוג על ארוחת הבוקר, עלול ליצור תופעות של עייפות וחוסר ריכוז.

עבור ילדים שמתרוצצים כל היום, ויחד עם זאת צריכים ללמוד ולהיות מרוכזים, חשוב מאוד להקפיד על ארוחת בוקר מזינה וכריך מזין ישאיר את תחושת השובע לזמן ארוך, ויאפשר להם לחלק את כמות הקלוריות היומית בצורה מאוזנת יותר בין כל שעות היממה. גם אם אתם מקפידים על דיאטה, זכרו כי המטרה היא לקיים אורח חיים תקין ובריא ולא להישאר רעבים.

חלי ממן, קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא: "ארוחת הבוקר, אפילו הקטנה ביותר, חשובה להמשך היום וממליצה להכין כריכים מפנקים, מפתיעים ומזינים לבית הספר ובכך לעזור לתלמידים להעביר את יום הלימודים הארוך עם הרבה אנרגיות ויכולת ריכוז גבוהה ובנוסף - ליהנות גם מארוחה מפנקת ועשירה בטעמים באמצע היום.

ומכאן, מספר המלצות לסנדוויצ'ים - שנה טובה ובתיאבון!

 

כריך סלט ביצים

מצרכים

2 פרוסות לחם קל

ביצה קשה

כפית מיונז

חסה

עגבנייה

בצל ירוק

 

הוראות הכנה

1. גרדו את הביצה הקשה בפומפייה עדינה, הוסיפו בצל ירוק דק, כפית מיונז, מלח ופלפל שחור גרוס.

2. הניחו על הלחם שני עלים של חסה ושתי פרוסות עגבנייה.

 

כריך סלט טונה

מצרכים

2 פרוסות לחם קל

קופסא טונה במים

כף 'כמויונז'

מלפפונים חמוצים

פרוסות חציל קלוי

בצל ירוק

פלפל אדום

 

הוראות הכנה

1. חתכו את החמוצים והפלפל האדום לקוביות.

2. קצצו את הבצל דק דק והוסיפו את הטונה וה'כמויונז'.

3. ערבבו את הכול והוסיפו את החציל הקלוי כפרוסות מעל.

 

כריך חביתה

מצרכים

2 פרוסות לחם קל

ביצה אחת

חלבון אחד של ביצה

קישוא מגורד

כוסברה

פטרוזיליה

בצל ירוק

כף פסטו

שתי פרוסות עגבנייה

2 עלי רוקט

 

הוראות הכנה

1. שוברים ביצה אחת ועוד חלבון נוסף, מוסיפים את הקישוא שגירדנו ואת שאר הירק לתוך הבלילה של הביצה. מומלץ להוסיף מעט מלח, פלפל וקצת כמון בשביל הטעם.

2. מרססים את המחבת עם ספריי שמן ומכינים את החביתה.

3. במקביל, מורחים על פרוסות הלחם כף פסטו ומעליו את החביתה ומוסיפים את העגבניות והרוקט.

 

מוגש באדיבות: חלי ממן, קבוצות תמיכה לאורח חיים בריא